In de volgende 3 stappen werken wij snel en effectief aan het verhelpen van deze storing.
Stap 1:
Uw aanvraag wordt gecontroleerd door een van onze servicemedewerkers. Direct daarna wordt er een service order aangemaakt en doorgestuurd naar de servicemonteur. Hiervan ontvangt u via e-mail een bevestiging.
Stap 2:
De servicemonteur neemt telefonisch contact met u op voor het maken van een afspraak voor het servicebezoek.
Stap 3:
De monteur lost de storing in 98% van de gevallen binnen 1 servicebezoek op. Zorgt u ervoor dat elektrische hulpmiddelen zijn opgeladen (in stopcontact zitten).
Ontvangt u direct een e-mail met daarin de digitale werkbon. Ook wordt er een registratie gemaakt in onsĀ digitale serviceportaal, als u een onderhoudscontract bij ons heeft kunt u direct:
Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 013-5239300 of info@lopital.nl
Aan particulieren wordt altijd een vooruitbetaling gevraagd. U ontvangt van ons een e-mail met daarin de betaalinstructies. Na ontvangst van de vooruitbetaling neemt de monteur contact met u op voor het maken van een afspraak voor het servicebezoek (Stap 2).
Wilt u meer weten of direct een persoonlijk gesprek?
Stuur een e-mail Tel.: 013-5239300